` home - Boost your Health

Member login

[wlm_loginform]

Word makkelijk gezond met ons platform

Word lid van de Boost your Health Club!

We leven in een prestatiegerichte maatschappij waarin we vele ballen hoog moeten houden. Het is dan ook niet meer dan logisch dat het ons niet (altijd) lukt om dit te evenaren.

Je kunt immers niet altijd in balans zijn en op ieder gebied perfect. Van deze gedachtes mogen we af. We kunnen niet alles altijd perfect doen. Stress en te weinig zelfzorg zorgen vaak voor problemen.

Door stapje voor stapje met jezelf aan de slag te gaan en de regie terug te pakken als het even minder gaat, lukt het om meer in je kracht te staan, jezelf energieker te voelen en kleine verbeteringen toe te passen in je leven.

Door het memberschip van de Boost your Health Club ga je elke maand aan de slag met een thema. Het thema bestaat uit opdrachten, video’s, informatie en mogelijkheden om alles in jouw leven te verbeteren op dat gebied.

Door samen met ons aan de slag te gaan en kleine stappen vooruit te zetten, zul je merken hoe grote verandering jij hebt doorgemaakt aan het einde van het jaar.

Je leert beter en meer voor jezelf zorgen, hoe je met tegenslagen kunt omgaan, hoe je sterker, energieker en fitter kunt worden. hoe je jouw hormonen als kracht kunt ervaren en positiever in het leven kunt staan.

Je hoeft dit niet alleen te doen, wij helpen je op weg samen met andere gelijkgestemden en zorgen ervoor dat we elkaar af en toe een duwtje in de rug geven.

Wacht niet langer en kies voor een betere gezondheid, meer energie en een positieve mindset!

Voel je GOED!

Blogs van Boost your health:

  • Merk jij dat je in een bepaalde periode van de maand makkelijker sport dan de rest van de maand? Dan is sporten volgens je cyclus misschien een oplossing voor jouw probleem. Zo kun je extra van je energie gebruik maken en rust nemen in de periode dat het even wat minder gaat. Wij delen alles wat je moet weten, lees je mee?

  • We leven in een uitdagende tijd waarin er veel gevraagd wordt van onze energie of dit nu lichamelijk of mentaal het geval is. De somberheid en vermoeidheid neemt toe en ook het weer werkt niet goed mee. Veel mensen ervaren dan ook (extreme) vermoeidheidsklachten en het valt niet mee om deze aan te pakken als je hier langdurig of veel last van hebt. Omdat ik hier zelf ook mee geworsteld hebt, deel ik graag mijn ultieme tips om je vermoeidheidsklachten te verminderen.

  • Je bent altijd aan het rennen en aan het vliegen…voor een ander. Je zet jezelf standaard op de 2e plek (en misschien wel de 3e en de 4e plek). Je bent vaak moe en snakt naar wat rust maar toch ga je door en door. Herken je jezelf hierin? Dan is het hoogstwaarschijnlijk tijd dat je van jezelf een prioriteit maakt? Maar hoe doe je dat als je er ook voor een ander wilt zijn? Ik geef je 5 handige tips.

Maak kennis met een aantal partners van

Boost your health: 

    

SASSY WINTERVOORJAAR 2021

Koop nu de nieuwste “Er komt een vrouw bij de dokter” editie van het SASSY Magazine met maar liefst 44 pagina’s inspiratie op jouw deurmat!

Dit nummer gaat over de zorg, gezondheid, slechte ervaringen bij de huisarts en zit bomvol met prachtige interviews, persoonlijke verhalen, gezonde recepten en tips. Je maakt bovendien kans op het boek van “Charlies Kitchen” met mega veel inspiratie om meer energie te krijgen en te houden en mega veel recepten!

Download nu GRATIS de SELFCARE GUIDE en leer nog beter voor jezelf zorgen!

Wij delen handige tips en inzichten naar meer selfcare en me-time in tijden van drukte en/of stress.

Geniet van heerlijke recepten!

Welke is jouw favoriet?

  • In de herfst en winter vind ik het heerlijk om een warm ontbijtje of lunch te maken. Ik heb altijd wel diepvriesfruit in huis, ideaal voor dit soort receptjes. Dit recept is ook nog eens gezond, goed vullend, glutenvrij en zuivelvrij! Als je strikt glutenvrij moet eten let dan op het glutenvrije logo voor het amandelmeel en de bloem.

  • Deze heerlijke ontbijt koek met speculaas kruiden is een gezond en verantwoord ontbijt & tegelijkertijd een lekker tussendoortje .Deze ontbijtkoek is genieten en tevens gluten- en suikervrij!

  • Brrr wat is het weer koud buiten! Ik hou ervan. Lekker bij de open haard warm worden, een herfstwandeling maken en heerlijke comfort food op tafel in het weekend. Dit recept voor gehaktbrood is perfect voor een zondagse lunch, of heerlijk als diner met verse groenten. Wij serveren hem ook weleens op feestjes, lekker met een mosterdmayonaise erbij. Wil je ook eens een heerlijk gehaktbrood maken? Lees dan snel verder!

Zet jezelf op de wachtlijst voor het membership van de Boost your Health Club!

☆ Wil jij graag gezonder leven zonder veel moeite te doen?

☆ Heb je geen zin meer in diëten?

☆ Wil jij ondersteuning van deskundigen en een community?

☆ Wil jij korting op beauty- en lifestyleproducten en ontspannende uitjes?

☆ Wil jij gratis workouts, het SASSY magazine en veel meer tools voor een gezonde levensstijl? 

Word dan lid van de Boost your Health Club en schrijf je alvast in op onze wachtlijst! Dan blijf je op de hoogte van het laatste nieuws, krijg je een sneakpeek en hebben we ook nog leuke verrassingen voor jou!