Member login

Username
Password

» Lost your Password?



FOOD: 5 x Voeding om je vagina gezond te houden

Ja, het is echt waar! Je kunt je vagina gezonder maken door bepaalde voeding te eten. Zo voorkom je ongemakken en krijg je zelfs meer zin in sex. Hoe fijn is het als je geen last meer hebt van zware menstruaties, schimmelinfecties of andere ongemakken? Het is het proberen waard!

YOGHURT

Yoghurt zit vol probiotica en zorgt ervoor dat je minder last hebt van ontstekingen en schimmelinfecties bij de vagina. Wij hebben zelfs weleens vernomen dat bij vrouwen die zeer regelmatig last hebben van een schimmelinfectie dit ook kort behandelen door er wat yoghurt op te leggen, maar of dit klopt?!

Tip! Kies altijd voor de natuurlijke variant, liefst biogarde yoghurt.

ZOETE AARDAPPEL

Zoete aardappelen bevatten een heleboel vitamine A. Deze helpt bij het versterken van de baarmoederwand, evenals de vaginale spieren.

ZUURKOOL & KIMCHI

Gefermenteerde voedingsmiddelen bevatten probiotica, die helpen bij het in balans houden van de PH-waarden in de vagina. Deze helpen schimmelinfecties en andere ontstekingen te voorkomen.

CRANBERRIES

Cranberries bevatten een actief ingrediënt dat bacteriën vasthoud aan de blaaswand. Door deze regelmatig te eten kunt je voorkomen dat je een urineweginfectie krijgt of kan krijgen.

KNOFLOOK

De schimmeldodende eigenschappen van knoflook worden verondersteld te helpen om schimmelinfecties te bestrijden.

Eet jij weleens 1 van deze 5 voedingsproducten?

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Ik ben ervaringsdeskundige op het gebied van sport, gezondheid en lifestyle en deel dit graag met anderen. Mijn missie is om iedere vrouw zich goed te laten voelen van binnen en buiten en hieraan bij te dragen door informatieve blogs, recepten, mindset, diensten, events en een speciaal membership!

Post a Comment

Translate »
Wishlist Member WooCommerce Plus - Sell Your Membership Products With WooCommerce The Right Way .