Member login

Username
Password

» Lost your Password?



HEALTH: 10 happy healthy tips voor elke dag!

Soms is het lastig om iedere dag een gezonde keuze te maken en deze structureel door te voeren. Wij hebben voor jou 10 tips om het beste uit iedere dag te halen en zo jouw een maximale boost te geven op het gebied van geluk en gezondheid.

IMG_20160523_150321

Neem je vitaminepillen in en kies voor de juiste!
Helaas is het niet meer zo dat je ook al eet je gezond alle voedingsstoffen vanzelf binnen krijgt. Hierdoor kun je je minder energiek voelen of niet helemaal healthy, terwijl je toch gezond eet. Daarom is het belangrijk om een aanvulling toe te voegen en kies daarbij uit hoge kwaliteitssupplementen. Zelf gebruik ik veel VitaViva of producten van Ariix, maar kies bewust en vraag desgewenst advies in een gezondheidswinkel.

Vermijd junkfood, te veel suikers en slechte e-nummers
Niets geeft jou minder energie dan producten die te veel rotzooi bevatten en niet natuurlijk zijn. Haal je energie uit veel groente, fruit, goede koolhydraten, goede vetten en natuurlijke eiwitten. Je zult zien dat je je na 14 dagen echt een stuk beter gaat voelen en niets anders meer wilt.

water-drink-fresh-lemons

Drink veel water of groene thee
Je denkt misschien dat je voldoende drinkt, maar helaas vergissen veel mensen zich hierin. Mocht je het lastig vinden dan kun je dit bijhouden met hoeveel glazen / koppen je drinkt of meet dit in een handige waterapp. Veel drinken zorgt ervoor dat slechte afvalstoffen jouw lichaam verlaten en zorg voor een betere doorbloeding, een prachtige huid en een betere stofwisseling. Waar wacht je nog op?

Beweeg meer!
Onbewust bewegen we steeds minder, daarom is het belangrijk om ieder dag minimaal 30 minuten intensief te bewegen. Ga er lekker op uit en combineer bewegen met fun, en ga af en toe lekker naar de gym, hardlopen of naar yogaclass. Het is goed voor je stofwisseling, om je hoofd leeg te maken en zorgt ook voor minder cellulitis.

beach

Ontspannen is een must!
Niets is erger dan heel veel stress, het zorgt ervoor dat je lichamelijke en geestelijke klachten kunt ontwikkelen of aanhouden en dit wil je absoluut niet hebben voor je gezondheid! Ga daarom eens lekker met een boek relaxen, in bad, neem een massage, ga mediteren of kies voor jezelf en ga op retreat in het buitenland.

Behandel een ander hoe je zelf behandeld zou willen worden…
Je zult misschien wel denken en sommige zullen het er niet mee eens zijn, maar het werkt echt! Onze mindset is heel sterk en ik geloof er heilig in dat wat je geeft je ook weer terug krijgt. Bovendien zorgt lachen voor een positieve mindset en van schaterlachen krijg je buikspieren ook extra stimulans ๐Ÿ˜‰

good one

Eet gevarieerd en daag jezelf uit!
Wat is er nu saaier dan iedere dag hetzelfde eten, op den duur is dit funest voor jezelf (en anderen) en grijp je wellicht weer naar de makkelijke en ongezonde maaltijd. Probeer daarom eens Pinterest af te struinen om op zoek te gaan naar nieuwe makkelijke en gezonde recepten. Maak er een feestje van, kook voor vrienden of familie of verras je kids met gezonde koekjes!

Maak keuzes!
Natuurlijk mag je een keer iets lekkers nemen, maar zorg dat het dan de moeite waard is en dat je ervan geniet. Stress helpt niet en het helpt ook niet om dan maar de hele dag ongezonde dingen tot je te nemen. Dat is overigens ook zonde van je gezonde lifestyle en mocht je een moeilijke persoonlijke periode doormaken, zoek dan voor afleiding, want eten is niet de oplossing!

Stay Fabulous!
Ze zeggen niet voor niets dat je je voelt zoals je eruit ziet, maar wat bedoelen ze hier eigenlijk mee? Kleed je iedere dag op je mooist, van sexy lingerie tot fabulous hair and make-up! Je zult zien dat op mindere dagen je meer aan kunt als je er goed en mooi uitziet en wie wilt dat nu niet? Dat wilt niet zeggen dat je niet een keer met je sweatpans op de bank mag zitten als je een mindere dag hebt, maar kies hier dan bewust voor en ga de volgende dag weer stralend de deur uit! You are beautiful!

carrot-kale-walnuts-tomatoes

More veggies in a day keeps the doctor away!
Soms is het lastig om naast het avondeten nog meer groente te eten gedurende de dag. Maar het is eenvoudiger als je denkt. Maak bijvoorbeeld eens als ontbijt een groene smoothie of eet als lunch een heerlijke salade of rauwkost bij je brood of een skinny groentesoep! Je zult merken dat het steeds makkelijker wordt en je er ook veel beter bij voelt, want het is een boost voor je gezondheid!

Welke dagelijkse tips ga jij toepassen?

Bewaren

Bewaren

Ik ben ervaringsdeskundige op het gebied van sport, gezondheid en lifestyle en deel dit graag met anderen. Mijn missie is om iedere vrouw zich goed te laten voelen van binnen en buiten en hieraan bij te dragen door informatieve blogs, recepten, mindset, diensten, events en een speciaal membership!

Post a Comment

Translate ยป
Wishlist Member WooCommerce Plus - Sell Your Membership Products With WooCommerce The Right Way .